Призначення: ринг Титульний (Олімпійський) призначений для проведення змагань титульного та олімпійського рівня. Складається з помосту, що являє собою металоконструкцію, яка складається з окремих модульних секцій, кутових стовпів-стійок, на які кріпляться горизонтально канати, добре захищені чохлами по всій довжині і протекторами-подушками в кутах рингу. Кутові подушки розташовуються від столу Супервайзера в такому порядку: у найближчому лівому кутку - червоного кольору, у дальньому лівому кутку - білого кольору, у дальньому правому кутку - синього кольору, у найближчому правому кутку - білого кольору. Чотири канати натягнуті з кожного боку на висоті 40 см, 70 см, 100 см і 130 см від поверхні рингу і з'єднані між собою двома перемичками з ПВХ завширшки від 3 до 4 см, розташованими на рівних проміжках. По периметру рингу підвішуються спідниці, закриваючи поміст з боків. З верху стелитися настил з фанерних або дерев'яних щитів, на верх яких натягується канвас з амортизуючого матеріалу на всій площі і протиковзкої армованої ПВХ тканини.
Використовувані матеріали у виготовленні рингу: кутові стійки виготовлені з круглої товстостінної труби діаметром щонайменше 100 мм і товщиною стінки щонайменше 5 мм, з посиленням по всій довжині каркасом жорсткості для зменшення статичної напруженості та деформації додатково з антивібраційною системою гасіння лінійних вібрацій. У комплекті йде індивідуальний чохол на стовп з еластичних матеріалів з отворами під кріплення. Для травмобезпеки на крос з'єднання канатів встановлюються кутові подушки з наповнювачем ППЕ в ПВХ змінних чохлах. Канати для ринга виробляються складовим способом вручну, в їхній основі багатошаровий склад: гальванічно оброблений сталевий трос у компенсаторі, демпферний багатошаровий наповнювач, чохол з армованого ПВХ. З'єднання тканини відбувається методом термозварювання, що гарантує довговічність і міцність швів. На спідниці, чохли та протектори можливе нанесення маркування, емблем і реклами Замовника. Для забезпечення високих регулярних навантажень і збільшення терміну експлуатації модульні елементи помосту оснащені складовими універсальними кріпленнями металоконструкцій, а товстостінні профільні труби йдуть із посиленням жорсткості. Канвас рингу виготовляється з еластичного регламентованого матеріалу і покритий армованою тканиною ПВХ підвищеної щільності. Настил рингу складають секції з імпортної фанери вищого ґатунку або спеціально обробленої, твердолистяних сортів деревини, дошки, що складаються в єдиний щит. У комплекті рингу поставляються сходи для зручності підйому на поміст.
Сировина, використана у виробництві рингу, сертифікована і має відповідну нормативну документацію. Товар супроводжується необхідною технічною документацією (технічний паспорт, сертифікат відповідності, висновок санітарної епідеміологічної експертизи та ін.).
Постачання рингу: ринг поставляється у вигляді модульних складових для оптимізації та спрощення складання мінімальною кількістю людей і легкого компактного транспортування, для зменшення витрат на логістику. Транспортування рингу здійснюється в розібраному вигляді, упакованому в пакувальний матеріал, яким надійно захищається виріб.
Комплектність рингу: металеві консольні рами, фанерний або дерев'яний настил, покриття канваса в комплекті зі спідницями, канати, чохли, подовжувачі для канатів і чохли-протектори на них, подушки-протектори кутові, сходи для спортсменів та судді, перемички на канати, системи натягнення канатів, кріпильний і технічний набір.
Супровідна документація: кожен ринг проходить контроль ВТК, про що ставиться відмітка в індивідуальному паспорті виробу. Ринг пройшов європейську сертифікацію і відповідає регламенту AIBA.
Гарантія: Завод надає повну заводську гарантію на товар, а також післягарантійне обслуговування.
Індивідуальне замовлення: обладнання також може бути виконано під замовлення згідно з індивідуальними технічними характеристиками замовника.
Умови зберігання: ринг необхідно зберігати в сухому, опалювальному складському приміщенні в горизонтальному положенні, в складеному стані. Приміщення має забезпечувати збереження від механічних і хімічних пошкоджень, зокрема впливу агресивних кліматичних впливів.